Jump to content

Distilled water


Rodolphe

Recommended Posts

Bonjour oui peut on trouver de l'eau distillé hornby en France, ou que puis-je utiliser à la place merci . ci-joint ma loco

Moderator's note - your post translated here...

Hello, yes, can we find hornby distilled water in France, or what can I use instead, thank you. Attached is my loco

Screenshot_20240314_052457_Gallery.thumb.jpg.6fc075898013f30d7b2484a0087bbefa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Others may be able to provide better answers, but I would imagine any distilled, or deionised water (such as sold for car batteries) would be suitable.

D'autres pourront peut-être fournir de meilleures réponses, mais j'imagine que n'importe quelle eau distillée, ou déminéralisée (telle que celle vendue pour les batteries de voiture) conviendrait.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, LTSR_NSE said:

Others may be able to provide better answers, but I would imagine any distilled, or deionised water (such as sold for car batteries) would be suitable.

D'autres pourront peut-être fournir de meilleures réponses, mais j'imagine que n'importe quelle eau distillée, ou déminéralisée (telle que celle vendue pour les batteries de voiture) conviendrait.

Merci beaucoup 

Link to comment
Share on other sites

In posts dating from 2013 from Gowest and others, it is strongly advised NOT to use demineralised water.

Moderator's note - post translated for the benefit of the OP

Dans les messages datant de 2013 de Gowest et d'autres, il est fortement conseillé de NE PAS utiliser d'eau déminéralisée

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
  • Create New...